پنل های تخصصی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی برگزار شد

پنل های تخصصی در حوزه صنایع خلاق و فرهنگی برگزار شد


با هدف نفوذ فناوری در برخی فعالیت های سنتی حوزه هنر و فرهنگ با محتوای بسیار غنی و در راستای تحقق اهداف پارک علم و فناوری خراسان، در حاشیه برگزاری تانا صنایع خلاق و فرهنگی، پنل های تخصصی با حضور اساتید مطرح در سطح کشور برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان رضوی، در حاشیه برگزاری رویداد عظیم تانا صنایع خلاق و فرهنگی، چهار پنل تخصصی با هدف مشاهده نفوذ فناوری در برخی از فعالیت های سنتی حوزه هنر و فرهنگ با محتوای بسیار غنی برگزار شد .

اولین پنل تخصصی و پیش رویداد تانا در حوزه تربیت برگزار شد که در آن از متخصصین و اساتید حوزه شبکه مسائل تربیتی اعم از تربیت اسلامی، تربیت خانواده، تربیت رسانه، تربیت اجتماعی و فرهنگی، تربیت جنسی و اخلاقی و سایر شاخه های تعلیم و تربیت دینی دعوت به حضور برای ایجاد یک کارگروه تخصصی و شروع یک فرآیند شده بود.

دومین پنل تخصصی مبحث تامین مالی و جذب سرمایه صنایع خلاق و فرهنگی با مدیر پنل شرکت کسب و کار رضوی که نماینده پیگیر در حوزه افتتاح کارخانه نوآوری صنایع خلاق و سوغات و زیارت رضوی در محل کارخانه نخریسی سابق هستند و نیز شتابدهنده فردوسی در حوزه نیازهای واقعی در مجموعه های صنایع خلاق و فرهنگی، محدودیت های تامین مالی در شرکتهای صنایع خلاق و فرهنگی، نقش حمایتهای دولتی در تامین مالی، الزامات صنایع خلاق و فرهنگی برای جذب سرمایه ریسک پذیر با حضور صاحب نظران و شتابدهنده ها و سرمایه گذاران این حوزه انجام پذیرفت.

سومین پنل تخصصی صنایع خلاق در حوزه کودک و نوجوان با مدیریت پنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استکه به بررسی همسویی تولیدات امروز با نیازهای واقعی حوزه کودک و نوجوان از دیدگاه نوآوری و خلاقیت و ابتکار پرداخت.

شایان ذکر است این رویداد با برگزاری نمایشگاهی از محصولات شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه صنایع فرهنگی پارک علم و فناوری خراسان همراه بود.

در این نمایشگاه حدود پنجاه شرکت عضو پارک علم و فناوری خراسان به معرفی محصولات و دستاورد ها خود پرداختند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات