نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زیادی را گرد هم می‌آورد. برگزارکننده این رویداد رسانه دی‌ام برد است که بر روی آموزش و انتقال دانش در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مارکتینگ تمرکز دارد. نوپانا : این رویداد با بیش از هزار شرکت‌کننده حضوری و بیش از ۲ هزار شرکت‌کننده آنلاین طی دو روز و قریب به ۱۵ ساعت ارائه و سخنرانی برگزار شد که این بیشترین آمار از زمان شروع رویدادهای دی‌ام تاک است. دی‌ام تاک ۸ میزبان سخنرانان و ارائه‌دهندگان زیادی از کامیونیتی بازاریابی ایران و بود. این افراد در دو روز به انتقال تجربیات خود در سال گذشته پرداختند و موضوعات مختلف و مهمی را در این حوزه پوشش دادند. از کمپین‌های بازی اسنپ‌فود تا صحبت از ظرفیت بازار تبلیغات ایران سخنرانان در هر دو روز ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات