انتشار آمار فروش بامیلو در حراجمعه امسال

انتشار آمار فروش بامیلو در حراجمعه امسال

بامیلو، اعلام کرد که در حراجمعه ۹۷ با رشد ۵۰۰۰ درصدی توانسته است فروشی دو برابر دیگر حراج‌های اینترنتی از جمله یلدای بزرگترین رقیب خود را تجربه کند. این فروشگاه اینترنتی مدعی‌ست که در سه ماه گذشته موفق شده‌است تا سهمی برابر با رقیب خود در بازار آنلاین خرده فروشی را کسب کند. گفته می‌شود سهم این دو فروشگاه از مبادلات در فضای آنلاین به ۱۵ درصد رسیده‌است.

به گزارش اکوسیستم به نقل از روابط عمومی بامیلو، این بازار اینترنتی در سه ماه گذشته توانسته‌است با ارئه بیش از ۵۰۰ هزار تنوع کالا و برگزاری بزرگترین حراج اینترنتی ایران رکورد فروش اینترنتی را بشکند:

«فروش بامیلو در حراجمعه دو برابر دیگر رویدادهای فروش اینترنتی است که در شب یلدا یا نوروز توسط فروشگاه‌های دیگر برگزار می‌شود. سهم فروش بامیلو و دیگر فروشگاه آنلاین در فضای آنلاین، روی هم تنها ۱۵ درصد از حجم تراکنش‌های اینترنتی در ایران است و البته بیشترین حجم فروش اینترنتی خرده فروشی در ایران همچنان از طریق شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام رقم می‌خورد. اما بامیلو با برگزاری حراجمعه توانسته در فروش برخی از کالاها، قوی‌تر از رقیب اصلی خود که حدود ۱۴ سال است در بازار حضور دارد؛ ظاهر شود به طور مثال بامیلو هم اکنون ۶۰ درصد از سهم فروش آنلاین موبایل را در اختیار دارد.»

اینطور که بامیلو می‌گوید فروش آنلاین موبایل این فروشگاه سال گذشته تنها ۱۰ درصد بود ولی امسال با همکاری برندهای معتبر و ایجاد زیر ساخت‌های قانونی، بامیلو توانسته‌است در عرضه آنلاین گوشی‌های همراه گام مثبتی بردارد.

«بهرام شفق» مدیر فروش شرکت آونگ یکی از فروشندگان برتر بامیلو، معتقد است:

«بامیلو یکی از تاثیرگذارترین عوامل تغییر بازار سنتی به سمت بازار آنلاین ایران بوده و توانسته سهم بازار چشم گیری برای خود کسب کند، ما خوشحالیم که در مسیر تغییر بازار سنتی به یک بازار هوشمند و آنلاین در کنار بامیلو بوده و هستیم.»

بر اساس گزارش بامیلو، استاویتا یکی از تامین‌کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی نیز معتقد است عملکرد این مجموعه پیشرفت قابل توجهی داشته و این مساله رشد فروش آنها را نیز در ‍پی داشته است، این در حالیست که به گفته همین تامین کننده، دیگر فروشگاه‌های آنلاین حداقل در ماه‌های اخیر افت فروش داشته‌اند.

هلیه، یکی دیگر از فروشندگان بامیلوست که سالهاست در زمینه فروش عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی فعال است. مدیرفروش هلیه به مسئولان این بازار اینترنتی گفته است : « عملکرد بامیلو در کمپین‌های بزرگ مثل حراجمعه و یلدا بهتر از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی بوده، به طور مثال در حراجمعه فروش بامیلو دو برابر دیگر فروشگاه‌ها بود.»

    نظرات