برگزاری رویداد کارآفرینی طلوع برکت

برگزاری رویداد کارآفرینی طلوع برکت

رویدادکارآفرینی «طلوع برکت» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ۲۴ تا ۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم به نقل از شنبه پرس، رویداد کارآفرینی اسلامی-قرآنی «طلوع برکت» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهان دانشگاهی، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

محورهای برگزاری این رویداد شامل گردشگری و توریسم، اقتصاد و بانکداری اسلامی، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، تولید محتوای چندرسانه‌ای، وب و اپلیکیشن، مد و لباس اسلامی است.

رویداد کارآفرینی اسلامی-قرآنی طلوع برکت با کارگاه آموزشی-تجربی ۳ روزه کارآفرینی اسلامی-قرآنی همراه است. آموزش تجربه محور در راستای ایجاد یک کسب‌وکار اسلامی-قرآنی از جمله ویژگی‌های این رویداد است.

این رویداد با برگزاری کارگاه‌های تخصصی متنوع با بهره‌گیری از اساتید مجرب همراه است. گواهینامه معتبر ارائه می‌کند و همچنین فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر را به همراه دارد.

رویداد کارآفرینی اسلامی-قرآنی طلوع برکت ۲۴، ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۹۷ برگزار می‌شود. در پایان این رویداد به تیم‌های برتر جوایزی نفیس اهدا می‌شود و این تیم ها در مرکز رشد قرآنی نیز مستقر خواهند شد.

    نظرات