مهلت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‎سازان داخلی تمدید شد

مهلت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‎سازان داخلی تمدید شد

نزدیک به سه هفته پیش بود که سیستم حمایتی همگرابا هدف حمایت از بازی‌سازان داخلی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای معرفی شد. مهلت ثبت‌نام این سیستم پیش تر تا دیروز یعنی 17 شهریور معین شده بود اما حالا طبق خبر جدیدی از سوی بنیاد، متقاضیان 10 روز دیگر برای ثبت‌نام مهلت دارند و سیستم ثبت و پذیرش این سامانه تا 27 شهریور ادامه دارد.

به گزارش اکوسیستم به نقل از دیجیاتو، این ثبت‌نام تنها مرحله ابتدایی از فرآیند همگرا است که تنها به دریافت اطلاعات کلی از شرکت یا تیم بازی‌سازی محدود می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان باید چهار مرحله دیگر را نیز پشت سر بگذارند تا مدارکشان به مرحله دبیرخانه همگرا برسد.

بنا به گفته بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، این مهلت جدید دیگر به هیچ وجه تمدید نشده و پس از 27 شهریور، فرآیند ارزیابی آغاز خواهد شد. بنابراین افرادی که نتوانند تا 27 شهریور امسال ثبت‌نام کنند، باید تا سال آینده و آغاز دوباره این سیستم منتظر بمانند.

ثبت‌نام برای ارزیابی کیفی بازی‌ها

همچنین از امروز ثبت‌نام ارزیاب برای ارزیابی کیفی بازی‌های ارسال شده آغاز می‌شود. به عبارتی علاقه مندانی که در حوزه‌های فنی، هنری، مدیریت پروژه و طراحی بازی تخصص و تجربه دارند، می‌توانند با رفتن به پورتال بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، فرم «ثبت‌نام ارزیاب‌ها» را پر کرده و با ضمیمه رزومه شانس خود را برای انتخاب شدن به عنوان یکی از ارزیاب‌ها امتحان کنند.

این درخواست‌ها در شورای سیاستگذاری حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای بررسی می‌شوند و پس از انعقاد قرارداد حقوقی، این ارزیاب‌ها از پاییز 97 در جلسات حضوری ارزیابی شرکت خواهند کرد. به گفته بنیاد، پیش بینی می‌شود این فرآیند ارزیابی حداقل 45 روز به طول انجامد. مهلت ثبت‌نام و ارسال رزومه برای ارزیاب‌ها نیز تا 27 شهریور ماه است و بعد از آن اطلاعات تکمیلی مربوط به پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

    نظرات