پیام‌رسان لاین ارز مجازی خودش به نام لینک را معرفی کرد

پیام‌رسان لاین ارز مجازی خودش به نام لینک را معرفی کرد

کمپانی لاین که توسعه دهنده اپلیکیشن پیام‌رسان لاین است، از ارز مجازی مختص خود رونمایی کرده که به عنوان پاداش به کاربران داده می شود.

به گزارش اکوسیستم به نقل از دیجیاتو، از مدتی قبل زمزمه هایی در رابطه با ارز مجازی لاین به گوش می رسید و حالا این کمپانی رمز پول مختص به خود به نام «لینک» را معرفی کرده که در ماه آتی از طریق صرافی BITBOX در دسترس قرار می گیرد. زیربنای این پول مجازی بر شبکه «لینک چین» استوار است که امکان توسعه اپ های غیر متمرکز را نیز فراهم می کند.

به گفته کمپانی مذکور ارز مجازی لینک بر خلاف دیگر رمز پول ها از طریق عرضه اولیه (ICO) ارائه نشده و در عوض به عنوان پاداش در اختیار کاربران اپلیکیشن لاین قرار خواهد گرفت. برای مثال کاربری که به یکی از سرویس های  اپ غیر متمرکز روی بستر لینک چین پیوسته و در آن مشارکت می کند، مقداری لینک را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. از این لینک ها می توان برای پرداخت در سرویس اپ غیرمتمرکز یا خدمات دیگری نظیر دریافت محتوا، تجارت، گیمینگ، تبادل و غیره در اکوسیستم لاین بهره برد.

کاربران با استفاده از صرافی BITBOX قادر به مبادله ارز مجازی لینک با رمزپول های دیگر از جمله بیت کوین و اتریوم خواهند بود. علاوه بر این مالکان لینک مزایای منحصر به فردی را از BITBOX دریافت می کنند که شامل تخفیف هم می شود.

بر اساس برنامه های لاین قرار است در مجموع یک میلیارد توکن لینک تشکیل شود که ۸۰۰ میلیون واحد از آنها به عنوان پاداش به کاربران عرضه شده و ۲۰۰ میلیون دیگر به عنوان رزور در مالکیت کمپانی باقی خواهد ماند.

از آنجا که صلاحیت لاین برای تجارت ارزهای مجازی هنوز در ژاپن احراز نشده، کاربران ساکن در این کشور به جای لینک، «لیک پوینتس» را دریافت می کنند که امکان برداشت، تبادل یا تجارت با آن وجود ندارد.

    نظرات