برگزاری سمینار اینترنت اشیا و کاربردهای آن در مدیریت

برگزاری سمینار اینترنت اشیا و کاربردهای آن در مدیریت

سمینار تخصصی اینترنت اشیا با هدف آشنایی با مفهوم اینترنت اشیا (هستی شناسی) و کاربردهای آن در کسب و کار، کارآفرینی و اقتصاد سازی در تاریخ 15 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از نوپا، این سمینار که از ساعت ۸ الی ۱۷ در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی تهران برگزار می‌شود، برای توانمند‌سازی کارشناسان و سازمان‌ها در راستای توسعه فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور برنامه‌ریزی شده است.

همچنین جهت افزایش تعاملات میان کسب و کار و فناوری اینترنت اشیا، میزگرد کسب و کار و کارآفرینی نیز در این سمینار برگزار خواهد شد. در این میزگرد مدیران شرکت‌های مختلف به تبادل نظر و دانش در این زمینه پرداخته و زمینه را برای گسترش همکاری و تکمیل اکوسیستم این فناوری فراهم خواهند آورد.

با توجه به تغییرات سریع فناوری و تغییر روندهای مدیریتی در سازمان‌ها، در این سمینار استراتژی‌های مدیریتی اینترنت اشیا در کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به علاوه با گسترش نیاز روزافزون جامعه به سرمایه‌گزاری‌های جدید و پتانسیل‌های زیاد این فناوری نو پا برای سرمایه‌گذاری در کشور، چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فناوری نوین اینترنت اشیا در کشور نیز بررسی می‌شود.

افراد و سازمان‌های علاقمند به شرکت در سمینار اینترنت اشیا در مدیریت، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در آن، می‌توانند به سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا یا سایت سازمان مدیریت صنعتی مراجعه کنند.

سمینار اینترنت اشیا و کاربردهای آن در مدیریت برگزار می شود

    نظرات