برگزاری کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت مدلین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برگزاری کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت مدلین در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

با همکاری بنیاد نخبگان، کمپ تابستانی کارآفرینی سلامت مدلین از لغایت ۱۶شهریور ماه سال جاری در دانشگاه علوم‌ پزشکی استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، استارتاپ‌ها در تمام دنیا جریان‌های حیاتی در اقتصاد و نوآوری را ایجاد می‌کنند. بازار سلامت ظرفیت خوبی را برای کسب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وکار‌های نوپا دارد و استارتاپ‌ها با اندکی نوآوری می‌توانند علاوه بر رفع نیازهای گسترده جامعه، در این بازار رشد کنند.

کمپین چهار روزه مدلین با بیان ایده‌ها در حوزه سلامت شروع می‌شود. شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در هر زمینه و موضوعی که در ارتباط با حوزه سلامت باشد، ارائه خواهند داد و سپس برای راه‌اندازی یک کسب و کار از بهترین ایده‌ها، تیم‌ تشکیل می‌دهند. برای شرکت در این رویداد الزاما نباید صاحب ایده باشید، می‌توانید باسایر شرکت‌کنندگان تیم تشکیل دهند.

 در مرحله بعد، تیم‌ها ایده‌ خود را در چرخه ساخت-سنجش-یادگیری قرار می‌دهند و براساس آنچه از مشتریان واقعی می‌آموزند، ایده خود را به کسب و کار تبدیل می‌کنند. در آخرین روز نیز، تمام تیم‌ها در برابر داوران و سرمایه‌گذاران به ارائه کسب و کار خود می‌پردازند. در نهایت از تیم برتر تقدیر خواهد شد.

این رویداد از ۱۳تا ۱۶ شهریور ماه ۹۷ در دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، می‌توانند از طریق سامانه بنیاد نخبگان استان اصفهان اقدام کنند.

    نظرات