آغاز به کار الکامپ بیست و چهارم

آغاز به کار الکامپ بیست و چهارم

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) ساعت 10 امروز صبح با حضور محمدجواد آذری جهرمی (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) شروع به کار کرد.

به گزارش اکوسیستم، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور عهده دار مسئولیت الکامپ بیست و چهارم و مجری برگزاری نیز راهکار تجارت مدیریت کوشا است. در بیست و چهارمین الکامپ تعداد 24 شرکت خارجی، 780 شرکت داخلی و 424 استارتاپ حضور دارند. تعداد کشورهای خارجی شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه به 12 کشور رسیده است؛ این شرکت‌کننده‌ها از کشورهای چین، کره جنوبی، لهستان، مجارستان، سنگاپور، آلمان، ایرلند، اسپانیا، دانمارک، مکزیک، آمریکا و لتونی به بیست و چهارمین الکامپ آمده‌اند.

کالاهایی که در این دوره از نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک عرضه شدند، شامل نرم‌افزار، ارتباطات و تجهیزات الکترونیکی، کسب و کار و نرم‌افزار‌های مالی، نشر دیجیتال، بازی رایانه‌ای، وب‌سایت و وبلاگ، آنتی ویروس، فروشگاه الکترونیکی، سیستم امنیتی، سخت افزار، تجهیزات اداری دیجیتال، مانیتور و پروژکتور، چاپگر، تجهیزات سمعی و بصری، دستگاه‌های جانبی، تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر می‌شوند.

کل فضای سرپوشیده ناخالص الکامپ امسال 54 هزار مترمربع است که 26 هزار و 420 مترمربع آن فضای مفید سرپوشیده داخلی است و 431 مترمربع آن نیز به فضای مفید سرپوشیده خارجی اختصاص دارد. الکامپ بیست و چهارم سالن‌های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 27، 31A، 31B، 38، 38B، 40، 40A، 41، 41B، 44A و 44B را تحت پوشش دارد.

این نمایشگاه که از امروز تا 9 مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران فعالیت خواهد داشت و هر روز از ساعت 10 صبح لغایت 6 بعدازظهر میزبان شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان است.

    نظرات