برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی

برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی

چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی (ICE2018) با همکاری دانشگاه‌های بین‌المللی در سالن علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، این کنفرانس که بر بهبود محیط کسب و کار تاکید دارد، از 13 تا 14 شهریور ماه سال جاری توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و با همکاری دانشگاه‌های UTM و UPM مالزی، دانشگاه TCU آمریکا، دانشگاه لایپزیک، برانشوایگ آلمان و … برگزار خواهد شد.

بعد از موفقیت آمیز بودن سه دوره قبلی این رویداد، ICE2018 با تمرکز بر محورهای تامین مالی کارآفرینانه، مقررات و حقوق مالکیت، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت، دولت کارآفرین، استارتاپ‌ها، آموزش کارآفرینی، بهره‌برداری از فرصت‌های کارآفرینی، کارآفرینی دانش‌بنیان و … برگزار خواهد می‌شود.

مقالات برتر این کنفرانس در نشریه بین‌المللی پژوهش‌های بین‌المللی کارآفرینی منتشر خواهند شد. البته پیش از چاپ، مقالات باید مراحل داوری این نشریه که توسط ناشر بین‌المللی اسپرینگر منتشر می‌شود را طی کنند.

علاقمندان تا 19 مرداد ماه سال جاری فرصت دارند که مقالات خود را ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه نمایید.

برگزاری چهارمین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی

    نظرات