همکاری دیجیکالا و روکولند برای عرضه محصولات تندمصرف

همکاری دیجیکالا و روکولند برای عرضه محصولات تندمصرف

مدیر عامل دیجیکالا، امروز در نشستی صمیمی از آغاز همکاری با روکولند و راه‌اندازی گروه کالاهای تندمصرف (FMCG) طی تابستان جاری خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، سعید محمدی (مدیرعامل دیجیکالا) اضافه شدن دسته‌بندی کالاهای تندمصرف به دیجیکالا را شیوه‌ای برای پاسخگویی بیشتر به نیاز مشتریان و بازگشت سریع‌تر کابران به این فروشگاه اینترنتی عنوان کرد و افزود: "امروز مشتریان به دیجیکالا مراجعه می‌کنند اما این دوره برای مراجعات بعدی طولانی است. مشتریان هم درخواست دارند تا بتوانند همه‌ی سبد کالای مورد نیازشان را از یکجا تهیه کنند."

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا فعالیت روکولند در آینده ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: "اینکه برند روکولند چه می‌شود، در حال بررسی هستیم. برنامه فعلا این است که سایت روکولند به کارش ادامه دهد؛ تصمیم نهایی البته احتمالا متفاوت است. ایجاد یک مقصد نهایی برای سفارش‌دهی همه محصولات، نیاز مشتری است و قطعا محصولاتی که در روکولند داریم در دیجیکالا با یک سطح سرویس و قیمت ارائه خواهند شد."

محمدی همچنین بیان کرد که این محصولات در عرض 3 ساعت به دست مشتریان خواهند رسید و در رابطه با چالش‌های این ادعا گفت: "سفارشات FMGC متفاوت از سفارشات دیجیکالا است. به همین دلیل خیلی نگران نیستیم که به چالشی بربخوریم و نتوانیم انتظار مشتری را برآورده کنیم. ما خودمان را قبل از سفارش‌دهی، به مشتری نزدیک می‌کنیم. شرایط بسته‌بندی هم متفاوت از دیجیکالاست."

مدیرعامل دیجیکالا در مورد نحوه همکاری دیجیکالا و روکولند گفت: "مدل همکاری ما، تبادل سهام است. جنس این همکاری، خرید کامل سهام جهت کشتن یک برند نیست. این یک توافق است برای سهیم بودن دو شریک در آینده‌ی کسب‌وکار FMGC."

برداران محمدی در پاسخ به سوالات در مورد زمان یونیکورن یا میلیارد دلاری شدن دیجیکالا پاسخ را به آینده موکول کردند و گفتند: "فعلاً دوست نداریم در مورد ارزشگذاری دیجیکالا چیزی بگوییم. ارزش چیزی است که سرمایه‌گذار بابتش پول بدهد، بنابراین حرف ما سند نیست و ترجیح می‌دهیم چیزی نگوییم تا عملاً به تایید برسد. برنامه ورود به بورس را هم داریم اما در مورد زمانش نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم."

    نظرات