ارزهای رمزنگاری شده به معاملات خودرو رسیدند

ارزهای رمزنگاری شده به معاملات خودرو رسیدند

یکی از نمایندگی‌های فروش خودروهای BMW در انگلستان، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به جای پرداخت پول رایج با بیت کوین خرید کنند.

به گزارش اکوسیستم، سرانجام ارزهای مجازی به دنیای خودرو نیز وارد شدند. به تازگی نمایندگی‌های بی‌ام‌و استفان جیمز در شهرهای لندن و کنت بریتانیا اعلام کرد که مشتریان در صورت تمایل می‌‌توانند هزینه خودرو را با بیت کوین پرداخت کنند. بر اساس این خبر که در توییتر نمایندگی مذکور منتشر شده است، نمایندگی بی‌ام‌و استفان جیمز برای پرداخت‌های بیت کوین از پلتفرم بیت‌پی (BitPay) استفاده می‌کند. بیت‌پی یک پلتفرم جهانی است که امکان خریدهای جزئی، پرداخت صورت حساب‌ها و تجارت الکترونیک توسط ارز رمزپایه بیت‌ کوین را فراهم می‌کند.

با نفوذ روزافزون ارزهای مجازی در بازار، هر روز شرکت‌های بیشتری اعلام می‌کنند که بیت کوین را برای انجام مبادلات مالی می‌پذیرند. از اینرو چندان دور از انتظار نبود که پای ارزهای رمزنگاری شده به دنیای خودروها نیز باز شود.

اواخر سال گذشته میلادی بود که ارزش بیت کوین رشد چشمگیری را تجربه کرد و عده‌ای از افراد عادی نیز که در این ارز مجازی سرمایه‌گذاری کرده بودند، ثروت بسیاری به دست آوردند.

    نظرات