ایمیل ایلان ماسک به پرسنل تسلا: مواظب خرابکارها باشید

ایمیل ایلان ماسک به پرسنل تسلا: مواظب خرابکارها باشید

ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا) ایمیلی را برای پرسنل این شرکت ارسال کرد و در آن هشدار داد که یکی از پرسنل در حال خرابکاری و آسیب رساندن به خط تولید تسلا دستگیر شده است.

به گزارش اکوسیستم، گزارش‌ها حاکی از این است که کارمند خاطی یکی از کد‌های سیستم ساخت و تولید را به عمد تغییر داد و تلاش کرد که در کارکرد سیستم یاد شده مشکل به وجود آورد. به علاوه این کارمند مقادیر بسیار زیادی از اطلاعات سری تسلا را برای شخص دیگری ارسال کرده است.

هم اکنون تسلا در حال بازجویی از کارمند خاطی است و تلاش دارد به دیگر فعالیت‌های خرابکارانه وی پی ببرد. تحقیقات مدیران این شرکت ادامه دارد تا پی ببرند که آیا این فرد به تنهایی فعالیت می‌کرده یا همدستانی دیگری در تسلا داشته است.

ماسک در ایمیل خود با ناجوانمردانه خواندن این حرکت، اعلام کرد ساکنین وال استریت، کمپانی‌های نفت و گاز یا حتی رقبای تولیدکننده ماشین های بنزین و گازسوز حامیان این اقدام بوده‌اند و اصلا بعید نیست که در این خرابکاری دست داشته باشند.

مدیرعامل تسلا اعتقاد دارد که پرسنل خاطی به دلیل ترفیع نگرفتن این اقدام را انجام داده است. وی در ایمیل ذکر کرد که ترفیع نگرفتن او حرکت درستی بود، چرا که عکس العملی این چنینی را به دنبال داشته است.

بعد از این اتفاق، وی ایمیل دیگری نیز به پرسنل خود ارسال کرد و به آنان هشدار داد که اتفاق عجیب دیگری در این کمپانی به وقوع پیوست و آن آتش سوزی کوچکی در خط تولید تسلا بود.

این حادثه آسیب جانی در پی نداشته است و فقط به مدت چند ساعت خط تولید متوقف شد. مدیرعامل تسلا خاطرنشان کرد که این موضوع ممکن است فقط یک اتفاق باشد، اما در حال حاضر مسئولان شرکت به علت خرابکاری کارکنان بدبین شده‌اند و ممکن است به اشتباه علت دیگری را برای این اتفاق در نظر بگیرند.

وی در پایان ایمیل هشدار داده است که از این بعد بهتر است تمامی کارکنان تسلا مواظب باشند و موارد مشابه را به سرپرستان خود اطلاع دهند.

    نظرات