آغاز ثبت نام نمایشگاه الکام گیمز 97

آغاز ثبت نام نمایشگاه الکام گیمز 97

ستاد اجرایی الکامپ 97 اعلام کرد که تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان بازی و سرگرمی‌های رایانه‌ای برای ثبت نام در الکام گیمز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ می‌توانند از 5 لغایت 12 خرداد ماه سال جاری اقدام کنند.

به گزارش اکوسیستم، ثبت‌نام در الکام گیمز هم زمان با ثبت نام در سالن الکام استارز در گروه‌بندی‌های متنوع آغاز می‌شود. اولین گروه از تیم‌های بازی ساز با پرداخت 750 هزار تومان می‌توانند میز و فضای اختصاصی به منظور معرفی و به نمایش گذاشتن دستاوردهای خود دریافت کنند.

برای توسعه‌دهندگان مستقل نیز فضایی در این سالن در نظر گرفته شده است. این فضا شامل کانتر و فضای جلسه اشتراکی است و متقاضیان با پرداخت 250 هزار تومان می‌توانند از آن استفاده کنند.

به علاوه تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل و رایانه که فضای بزرگتری را نیاز دارند، می‌توانند براساس تعرفه‌های رسمی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها، متراژ درخواستی خود را دریافت کنند.

انتظار می‌رود که با الکام گیمز شاهد حضور کارشناسان و علاقه‌مندان به حوزه بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای به عنوان شرکت‌کننده و بازدیدکننده در نمایشگاه الکامپ باشیم و این افراد بخشی از گردهمایی بزرگ عرضه‌کنندگان خدمات و تجهیزات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات باشند.

تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای برای حضور در سالن الکام گیمز می‌توانند از طریق وب‌سایت نمایشگاه الکام استارز برای ثبت نام اقدام کنند و در نمایشگاه الکامپ بیست و چهارم حاضر شوند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) را از 6 الی 9 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌کند.

    نظرات