اسنپ اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است

اسنپ اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است

شهرام شاهکار (مدیرعامل سرویس حمل و نقل آنلاین اسنپ) در نشست ایرانسل اعلام کرد که این شرکت با ارزشی معادل ۱/۴ تا ۱/۷ میلیارد دلار اولین استارتاپ یونیکورن ایران است.

به گزارش اکوسیستم، ایرانسل در کنفرانسی که برگزار کرده بود، اطلاعاتی در مورد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در استارتاپ‌های ایرانی را ارائه داد. همچنین علیرضا قلمبر دزفولی (مدیرعامل ایرانسل) در این کنفرانس خبر داد که این اپراتور مخابراتی با همکاری دانشگاه تهران، یک مرکز شتابدهی برای استارتاپ‌های نوپا در فضای دانشگاهی راه اندازی کرده است.

ایرانسل در استارتاپ‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده است که از آن جمله می‌توان به گروه اینترنت ایرانیان اشاره نمود که اسنپ یکی از زیرمجموعه‌های این گروه است.

اسنپ اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است

شهرام شاهکار (مدیرعامل اسنپ) در کنفرانس ایرانسل اعلام کرد که این سامانه حمل و نقل آنلاین با ارزش ۱/۴ تا ۱/۷ میلیارد دلاری اولین استارتاپ یونیکورن ایرانی است. براساس آمارها، بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر از مجموع ۷۰۰ هزار راننده‌ اسنپ مشغول فعالیت هستند. به علاوه آمارها نشان می‌دهد که روزانه بیش از یک میلیون سفر توسط این سامانه انجام می‌شود، این عدد یعنی آمار سفرهای روزانه‌ در اسنپ بیش از یک میلیون است که تعداد تعداد سفرهای اسنپ در مقایسه با سفرهای که توسط اوبر در شهر سائوپائولو انجام می‌شود، در رتبه‌ی بالاتری قرار دارد.

همچنین در طی این مراسم به دیگر کسب و کارهای این استارتاپ شامل اسنپ فود، اسنپ تریپ و بامیلو نیز اشاره شد.

نظرات