دفتر سرآوا در تهران مجددا فعالیت خود را آغاز کرد

دفتر سرآوا در تهران مجددا فعالیت خود را آغاز کرد


  1. چندی پیش دفتر شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا واقع در خیابان الوند تهران مورد هجوم افراد ناشناس قرار گرفت و به دنبال آن، دفتر سرآوا فعالیت خود را متوقف کرد. البته برخی از اخبار نیز دلیل توقف فعالیت دفتر این شرکت را پلمب آن عنوان کردند و نه هجوم افراد ناشناس.

به گزارش اکوسیستم، علی سمساری‌لر (مدیر روابط عمومی سرآوا) گفت: پس آنکه آماده‌سازی دفتر تهران سرآوا به اتمام رسید، این شرکت سرمایه‌گذاری استارتاپی فعالیت خود را از سر گرفته است.

سمساری‌لر با اشاره به اینکه تحقیقات در مورد اتفاق اخیر همچنان ادامه داد و با کامل شدن بررسی‌ها پیرامون این موضوع نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید، اظهار داشت: در طی این مدت فعالیت سرآوا در دفتر دیگر خود واقع در پارک فناوری پردیس ادامه داشت.

مدیر روابط عمومی سرآوا ادامه داد: دفتر به مدت دو روز کاری تعطیل بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و با درنظر گرفتن اینکه مسئله‌ای معطوف به کسب وکار و فعالیت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری سرآوا نبود، به سرعت فعالیت این دفتر از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: از همدلی و همراهی تمامی دوستان و دلسوزان زیست‌بوم کارآفرینی کشور سپاسگذارم و به ایشان اطمینان می‌دهیم که امیدوارانه، با تلاشی روزافزون در کنار هم مسیر کارآفرینی را ادامه می‌دهیم. در نهایت از  دکتر سورنا ستاری (معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری) و همکاران ایشان که عهده‌دار مسئولیت سنگین حمایت از زیست بوم کارآفرینی کشور هستند و همواره کمک‌های فراوانی به فعالان این زیست بوم می‌کنند قدردانی می‌کنیم.

    نظرات