استارتاپ های برتر فین استارز 2018

استارتاپ های برتر فین استارز 2018

با اتمام نمایشگاه چهار روزه فین استارز 2018، استارتاپ‌های برتر این دوره از نمایشگاه نیز اعلام شدند.

به گزارش اکوسیستم، استارتاپ‌های رده، پیگام، مدیریت سرمایه استلار، آسان بور و گروه عملیات هوشمند برنا، برترین استارتاپ‌های این دوره از نمایشگاه فین استارز بودند.

استارتاپ رده

رده استارتاپی است که حدود 7 الی 8 ماه قبل لانچ شد، این استارتاپ به کاربران کمک می‌کند که خیلی سریع و آسان خدمات بانکی متناسب با نیاز خود را پیدا کنند تا به این ترتیب آنها نیازی به مراجعه و تماس با بانک‌ها نداشته باشند. در حال حاضر وب‌سایت رده در روزهای کاری میزبان 9500 بازدید کننده است.

استارتاپ پیگام

پیگام اپلیکیشنی مبنی بر فین‌تک در حوزه سلامت است که مشابه خارجی و داخلی ندارد. در این اپ کاربران به ازای قدم زدن امتیاز دریافت می‌کنند، این امتیازها تبدیل به ارزش می‌شوند و کاربران می‌توانند در مارکت‌های اینترنتی و فیزیکی این ارزش‌ها را خرج کنند. در حال حاضر اپلیکیشن اندروید این استارتاپ در وب‌سایت آن در دسترس کاربران قرار دارد. پیگام با 15 پذیرنده قرارداد منعقد کرده است و کاربران می‌توانند امتیازهایی که به دست می‌آورند را در این پذیرنده‌ها خرج کنند.

استارتاپ مدیریت سرمایه استلار

استارتاپ مدیریت سرمایه استلار راه‌حل‌های الگوریتمی و تکنولوژی‌های نوین مالی را برای بازار سرمایه، بازار بدهی و به طور کلی بازار مالی ایران ارائه می‌دهد. این استارتاپ از یک سال و نیم قبل فعالیت خود را آغاز کرد. خدمات استلار در 3 دسته تحلیل و پیش‌بینی بازار، اجرای معاملات، بازارگردانی و سبدگردانی برای کاربران عرضه می شود.

استارتاپ آسان بورس

استارتاپ آسان بورس یک پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی در بازارهای سرمایه است که به مخاطبان کمک می‌کند تا در این بازارها راحت‌‌تر معامله کنند. بعضی از امکاناتی که در این استارتاپ برای مخاطبان فراهم شده است، شامل  فیلتر بازار، اطلاع یافتن از اتفاقات بازار، طراحی استراتژی و ساخت سیگنال‌های خرید و فروش می‌شوند. در نهایت کاربران می‌توانند با مدیریت سرمایه تشخیص دهند که چه هنگامی باید سهام بخرند یا بفروشند.

استارتاپ گروه عملیاتی هوشمند برنا

استارتاپ گروه عملیاتی هوشمند برنا در حوزه معاملات الگوریتمی در بورس فعالیت دارد. از طریق این پلتفرم کاربران می‌توانند به هسته معاملات بورس متصل شوند و انواع الگوریتم‌های خودکار را روی سهام بازار سرمایه پیاد‌ه‌سازی کنند. معاملات الگوریتمی این امکان را فراهم می‌کنند که کاربران به صورت خودکار و براساس پیش‌فرض‌ها در بورس به خرید و فروش بپردازند و کسب درآمد کنند.

    نظرات