برگزاری چهارمین جلسه رویداد فیناپ در شیراز

برگزاری چهارمین جلسه رویداد فیناپ در شیراز

چهارمین جلسه رویداد تعاملی آموزشی فیناپ در تاریخ 6 اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز نوآوری و کارآفرینی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، فیناپ اولین رویداد آموزشی تعاملی در حوزه فین‌تک است که با هدف آموزش و توسعه فناوری‌های مالی در کل کشور فعالیت می‌کند.

یکی از فعالان حوزه فین تک که خارج از تهران فعالیت داشت، یکبار این جمله را عنوان کرد که فین‌تک فقط تهران نیست! این جمله صحیحی است و همه می‌دانیم علاوه بر تمرکز ادارات و امکانات در تهران، تمرکز رویدادها و فضاهای آموزشی نیز در پایتخت نسبت به سایر شهرهای ایران بیشتر است. به همین دلیل نیز رویداد مستقل فیناپ، نخستین جلسه خود در سال ۱۳۹۷ را در شهر دیگری بجز تهران برگزار خواهد کرد و ضمن معرفی اکوسیستم استارتاپی و فین‌تک‌های آن شهر، چالش‌ها و مشکلات آنان نیز در این رویداد بررسی می‌شوند.

در همین راستا شیراز اولین شهری است که میزبان فیناپ در سال جاری خواهد بود. در این رویداد علاوه بر برگزاری یک کارگاه آموزشی با موضوع فین‌تک و انواع آن، در پنلی با حضور فعالان فین‌تک این شهر، چالش‌های فعالیت آنها در خارج از تهران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فیناپ شیراز روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۳ لغایت ۱۷ در ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت نام کنند.

چهارمین جلسه رویداد فیناپ در شیراز برگزاری می شود

    نظرات