راه اندازی مرکز درمانی و بهداشتی برای کارکنان آمازون، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان

راه اندازی مرکز درمانی و بهداشتی برای کارکنان آمازون، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان

سه شرکت آمازون، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان قصد دارند یک موسسه درمانی و بهداشتی را با هدف خدمت رسانی به کارکنان خود تاسیس ‌کنند.

به گزارش اکوسیستم، با در نظر گرفتن اینکه کمپانی‌های فوق از بزرگترین شرکت‌های فعال در دنیا هستند، لذا راه اندازی یک موسسه درمانی و بهداشتی مستقل برای خدمت رسانی به کارکنان امری ساده و قابل دسترس خواهد بود. اخیرا خبری در مورد سرمایه گذاری سه کمپانی بزرگ آمازون، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان به منظور راه اندازی یک موسسه فعال در زمینه بهداشت و درمان منتشر شد. این مرکز درمانی با هدف مدیریت نیازهای درمانی و بهداشتی پرسنل سه کمپانی فوق تاسیس می‌شود و کارکنان همراه با خانواده‌های‌ خود می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

براساس گزارش وال استریت ژورنال فعالیت این موسسه بهداشتی و درمانی بدون در نظر گرفتن درآمد و فاکتورهای مالی خواهد بود؛ برپایه اطلاعات منتشر شده احتمالا این مرکز درمانی اهداف بلند مدتی را دنبال خواهد کرد.

راه اندازی مرکز درمانی و بهداشتی برای کارکنان آمازون، برکشایر هاتاوی و جی پی مورگان

جف بزوس (مدیرعامل و بنیانگذار آمازون) در مورد این اقدام گفت: به خوبی از مشکلات و چالش‌های ورود به عرصه بهداشت و درمان اطلاع داریم. هدف ما از راه اندازی چنین مرکزی، کاهش بار مالی بر اقتصاد کشور و افزایش بهره‌وری پرسنل با ارائه خدماتی باکیفیت برای آنان و خانواده‌های‌شان است.

وارن بافت (مدیرعامل برکشایر هاتاوی) نیز د‌ر مورد راه اندازی این مرکز بهداشتی و درمانی اظهار داشت: هزینه‌های درمانی و بهداشتی بار بزرگی بر دوش اقتصاد آمریکا گذاشته است و شاهد رشد روز افزون آن نیز هستیم.

جیمی دیمون (رئیس هیئت مدیره جی پی مورگان چیس) نیز به این موضوع اشاره کرد که هدف نهایی از تاسیس این موسسه درمانی مشترک برای فعالیت‌های بهداشتی و درمانی، به وجود آوردن راهکارهایی برای منفعت اقتصاد آمریکا، کارکنان و خانواده‌های آنها است.

تا کنون در مورد جزئیات این طرح خبری منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد شکل‌گیری تیم مدیریتی و تبیین نقشه راه برای این تاسیس این مرکز درمانی باشیم. قطعا اصلی‌ترین تمرکز این کمپانی در استفاده از فناوری به منظور کاهش هزینه‌های درمانی خواهد بود.

    نظرات