واتساپ بیزینس برای کمک به کسب و کارهای کوچک به میدان آمد

واتساپ بیزینس برای کمک به کسب و کارهای کوچک به میدان آمد

پس از گذشت چند ماه از انتشار خبر عرضه اپلیکیشن جدیدی برای کسب و کارها توسط واتساپ، اکانت‌های بیزینسی (WhatsApp Business) این اپلیکیشن برای یاری رساندن به کسب و کارهای کوچک منتشر شد.

به گزارش اکوسیستم، استفاده از این اپلیکیشن برای علاقمندان رایگان است و در حال حاضر نسخه اندرویدی آن در کشورهای اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار دارد. واتساپ به کاربران خود قول داده است که ظرف چند هفته آینده اپلیکیشن فوق را برای سیستم عامل ios و سایر سیستم عامل‌ها نیز عرضه کند.

واتساپ بیزینس همانند اپلیکیشن اصلی است با این تفاوت که قابلیت‌هایی را برای ساخت پروفایل بیزینسی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به لطف این اپلیکیشن کسب و کارها می‌توانند اطلاعات مهمی از قبیل ایمیل، آدرس فروشگاه یا وب سایت را به پروفایل خود اضافه کنند تا کاربران راحت‌تر از قبل قادر باشند با آنها تماس بگیرند. اکانت‌های کسب و کار واتساپ با آیکون سبز رنگ نمایش داده می‌شوند.

این نسخه از واتساپ ابزارهای پیام رسان هوشمند را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد؛ بطور مثال می‌توانند برای سوالات تکراری جواب‌های سریع بگذارید یا مثلا زمانی که در دسترسی نیستند، به مشتریان خود بگویند که فعلا سرشان شلوغ است.

از دیگر ویژگی‌های واتساپ بیزینس می‌توان اشاره کرد به آمار پیام‌ها. جالب است بدانید که برای ارتباط با کسب و کارهایی که از این اپلیکیشن جدید استفاده می‌کنند، نیازی نیست که شما هم یک اکانت واتساپ بیزینس داشته باشید و با همان اکانت معمولی خود می‌توانید با آنان حرف بزنید.

    نظرات