چند اپلیکیشن کاربردی که موفقیت شما در سال 2018 را تضمین خواهند کرد

چند اپلیکیشن کاربردی که موفقیت شما در سال 2018 را تضمین خواهند کرد

از آنجایی که استفاده از اپلیکیشن های مختلف در بین مردم در بیشتر جوامع و کشورها روز به روز رو به گسترش است، در این مطلب قصد داریم تا چند اپلیکیشن تاثیر گذار و کاربردی که کاربران را در رسیدن به موفقیت کمک می کنند، معرفی نماییم.

به گزارش اکوسیستم، بر اساس مطالعات انجام شده چند اپلیکیشن کاربردی وجود دارد که می توان از آن ها برای رسیدن به موفقیت در تمام زمینه ها به خصوص زمینه های کاری استفاده کرد.

اولین اپلیکیشن کاربردی که می تواند برای رسیدن به موفقیت به بسیاری از کاربران کمک کند اپلیکیشن Evernote است. این اپلیکیشن از جمله اپلیکیشن های رایگان است که می توان از آن برای تهیه یادداشت ها و یادآوری ها استفاده کرد. در این اپلیکیشن نه تنها می توان یادداشت های متنی تهیه کرد بلکه می توان در آن از یادآوری های صوتی نیز استفاده کرد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن توانایی در مدیریت و مرتب سازی یادداشت ها است که به نوت بوک معرفو است. از آنجایی که این اپلیکیشن دارای نسخه موبایل و پی سی است بنابراین قابلیت هماهنگ سازی یادداشت ها در هر دو نسخه را دارد.

اپلیکیشن دوم که اپلیکیشن رایگان و کاربردی است، Habot Tracker نام دارد. کاررد این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی است که به دنبال ایجاد عادت هایی برای رسیدن سریع تر به موفقیت و همچنین تغییر در سبک زندگی خود هستند، مفید است. با استفاه از این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود تا برخی از عادات رفتاری مفید که می تواند به آنها برای خلاق بودن کمک کنند را در خود تقویت و ایجاد نمایند. به عنوان مثال فرض کنید که می خواهدی عادت آب خوردن در روز را در خود تقویت کنید و یا مثلا عادت نفس عمیق کشیدن و از این دست عادت ها و یا حتی عادت هایی مربوط به شغل و حرفه خود، این اپلیکیشن می تواند به شما برای رسیدن به هدفتان که ایجاد چنین عادت هایی هرچند به ظاهر ساده در زندگیتان است، کمک نماید.

اپلیکیشن رایگان بعدی که به نوعی یک ابزار مکمل برای شبکه های اجتماعی محسوب می شودف اپلیکیشن Buffer است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می تواند با صرفه جویی در وقت و به سادگی، پست های خود در شبکه های اجتماعی را به روزرسانی کند. یکی از قابلیت های این ابزار زمان بندی پست هایی است که قرار است کاربر در شبکه اجتماعی خود قرار دهد. این اپلیکیشن به خصوص برای کاربرانی که از شبکه های اجتماعی به نوعی بری در آمد زایی استفاده می کنند ولی همزمان به حرفه دیگری نیز مشغول هستند می تواند مفید باشد.

اپایکیشن بعدی که بیشتر در زمینه مدیریت می تواند مفید و کاربردی باشد اپلیکیشن Hours است. این اپلیکیشن بیشتر برای مدیریت زمان و کارهای روزانه کاربران مفید و کاربردی است. در واقع بیشتر کاربرانی که همزمان مشغول انجام چندین پروژه با هم هستند می توانند از این اپلیکیشن استفاده کنند. اپلیکیشن Hours به کاربران اجازه خواهد داد تا بتوانند متوجه شوند که ساعات روز خود را دقیقا به چه کارهایی اختصاص داده اند و چگونه هر یک ساعت از روز خود را گذرانده اند و صرف چه مواردی کرده اند.

اما اپلیکیشن Clarify Money از جمله اپلیکیشن های کاربردی است که که برای مدیریت مالی و پولی می تواند مفید باشد. با استفاده از این پلیکیشن امکان مدیریت حساب ها، موجودی حساب ها، وام ها و سرمایه گذاری های انجام شده توسط کاربر وجود خواهد داشت. برای مثال کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند بفهمد که موجودی هر کدام از حساب های بانکیش چقدر است. از طرفی می تواند بفهمد که در چه جایی و برای چه کاری بیشترین هزینه را پرداخت کرده است. در واقع این اپلیکیشن به نوعی دیدی تصویری از موجودی بانکی و حساب ها و مسائل مالی کاربر در اختیار وی قرار می دهد.

اپلیکیشن دیگری که کارشناسان عقیده دارند کاربران باید در سال 2018 حتما از آن استفاده کنند اپلیکیشن Positivity with Andrew Johnson است. این اپلیکیشن در دسته اپلیکیشن های مدیریت ذهن قرار دارد و بر خلاف اپلیکیشن های معرفی شده در بالا برای استفاده از ان می بایست هزینه پرداخت شود. این اپلیکیشن به ویزه برای کاربرانی که در طول روز با استرس های مختلفی مواجه می شوند می تواند بسیار کاربردی باشد. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند مدت زمانی را قبل از خواب و یا بعد از بیدار شدن به انجام کارهای مربوط به ریلکسیشن را برای کم کردن استرس و آزاد سازی فضای ذهنی خود انجام دهد.

اپلیکیشن دیگر که برای مدیریت ذهن و ریلکسیشن توصیه مي شود اپلیکیشن Happily  است. این اپلیکیشن یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای کاهش استرش، جلوگیری از ایجاد احساس منفی، افزایش سطح انرژی مثبت و تمرکز بر روی نکات مثبت است.

اما اپلیکیشن های دیگری نیز توصیه شده است که در زمینه تحصیل، ایجاد انگیزه و الهام بخشی می توانند برای کاربران مفید و کاربردی باشند. اولین اپلیکیشن معرفی شده در این دسته Blinkist است. این اپلیکیشن از جمله اپلیکیشن های پولی است اما بسیار کاربردی است. به عقیده بسیاری از کارشناسان این اپلیکیشن می تواند لقب ارزشمندترین اپلیکیشن سال 2018 در زمینه تحصیل و مطالعه را به خود بگیرد. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن می تواند خلاصه ای از تمامی کتاب ها را تهیه کند و زمانی که فرصت کافی برای مطالعه کل کتاب ندارد از این خلاصه ها استفاده نماید.

اپلیکیشن کاربردی دیگر اپلیکیشن Youtube است که از جمله اپلیکیشن های رایگان اما در عین حال کاربردی است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربر می تواند ویدیو های آموزشی جالبی تهیه کند و بر روی شبکه یوتیوب در اختیار سایر کاربران قرار دهد. کاربران زیادی هستند که در شبکه اجتماعی یوتیوب دارای حساب کاربری هستند.

اپلیکیشن کاربردی دیگر در حوزه آموزش و ایجاد انگیزه اپلیکیشن Podcast است. Podcast از جمله اپلیکیشن های رایگان و کاربردی است که در سال 2017 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. کاربران می توانند از Podcast برای زمان هایی که مشغول رانندگی و یا کار در محیط خارج از خانه یا دفتر کار هستند استفاده کنند. کاربران زیادی هستند که با استفاده از این اپلیکیشن پادکست های انگیزشی و آموزشی زیادی تهیه می کنند و کاربران دیگر می توانند از طریق آن به این پادکست های انگیزشی گوش دهند و یا از ان استفاده کنند.

اما اپلیکیشن های کاربردی معرفی شده در حوزه سلامت و بهداشت عبارتند از دو اپلیکیشن Think Dirty و Fooducate کههر دو برای اسکن کردن ارزش غذایی محصول که بر روی برچسب آن درج شده است و محاسبه میزان سلامت آن و همچنی میزان محاسبه مقدار لازمی که هر فرد با توجه به خصوصیات فیزیکی و سلامت خود باید از ان استفاده نماید است. هر دو این اپلیکیشن های از جمله اپلیکیشن های رایگان هستند که در اختیار عموم کاربران قرار دارد.

اما در حوزه ورزش و تناسب اندام نیز چند اپلیکیشن توسط کارشناسان معرفی شده اند که استفاده از آن ها بسیار توصیه شده است. یکی از این اپلیکیشن ها Myfitnesspal, by Under Armor است. دسترسی به این اپلیکیشن رایگان است. این اپلیکشن از جمله اپلیکیشن های کلاسیک و کاربردی برای کنترل و محاسبه میزان کالری دریافتی روزانه توسط کاربر است.

اپلیکیشن دیگر که در حوزه ورزش و تناسب اندام توسط کارشناسان معرفی شده ، اپلیکیشن Dr. Oz  است. این اپلیکیشن به کاربرای توصیه می شود که هدف آن ها رسیدن به وزن ایده آل است و به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی کمکی برای تقویت اعتماد به نفس و همجنین کنترل میزان کالری دریافتی در طول روز هستند. از طرفی به آن دسته از کاربرانی که به دنبال تغییر در برنامه غذایی و استفاده از غذا های جدید هستند استفاده از این اپلیکیشن بسیار توصیه می شود.

    نظرات

    من هر کدوم از اپ های معرفی شده رو تو پلی استور سرچ کردم پیدا نشد