شکایت کوالکام برای اپل روزانه 25 هزار دلار هزینه دارد

شکایت کوالکام برای اپل روزانه 25 هزار دلار هزینه دارد

از آنجا که شرکت اپل نتوانست مدارک لازم در خصوص پرونده شکایت کوالکام را به دادگاه ارائه کند، دادگاه برای این غول فناوری روزانه 25 هزار دلار جریمه به دلیل ناتوانی در ارائه مستندات تعیین کرد.

به گزارش اکوسیستم، قاضی پرونده دعوای حقوقی دو شرکت اپل و کوالکام، از اپل خواسته بود تا مستنداتی را به دادگاه ارائه دهد، اما این کمپانی تا کنون موفق به ارائه مستندات فوق نشده است، به همین دلیل از چند روز قبل دادگاه برای اپل پرداخت روزانه 25 هزار دلار جریمه را مقرر کرد.

با توجه به درآمد اپل، مبلغ 25 هزار دلار تقریبا معادل درآمد این شرکت در یک ثانیه است، اما اگر این غول فناوری قادر به ارائه مستندات به دادگاه تا تاریخ 8 دی ماه سال جاری نشود، مبلغ جریمه از سوی دادگاه افزایش پیدا خواهد کرد. البته در این فاصله اپل سخت در حال تلاش است که بتواند مستندات مورد نیاز برای پرونده شکایت کوالکام را جمع آوری به دادگاه ارائه کند.

جان رازن استوک (سخنگوی اپل) در مورد این موضوع گفت: شرکت تا کنون میلیون‌ها صفحه مستندات را برای ارائه در دادگاه آماده کرده است و تا مهلت بعدی میلیون‌ها صفحه مستندات دیگر را نیز تهیه و ارائه خواهد کرد.

    نظرات