آمازون استارتاپ فعال در زمینه زنگ‌های درب و دوربین‌های هوشمند را خریداری کرد

آمازون استارتاپ فعال در زمینه زنگ‌های درب و دوربین‌های هوشمند را خریداری کرد

در راستای فعالیت آمازون در حوزه لوازم هوشمند منزل، این شرکت در جدیدترین اقدام خود استارتاپ Blink که در زمینه زنگ‌های درب و دوربین‌های هوشمند فعالیت دارد را خرید.

به گزارش اکوسیستم، استارتاپ Blink منابع مالی مورد نیاز برای تولید دوربین‌های خود را در کمپین Kickstarter در سال 2014 جمع آوری کرد و محصول نهایی را در سال 2016 به بازار ارائه کرد.

ویژگی خاص دوربین‌های این استارتاپ که باعث جذابیت آن شده است، امکان کار کردن آن با دو عدد باتری به مدت دو سال می‌باشد؛ در عین حال قیمت این دوربین‌ها نیز نسبتا ارزان است و مشتریان با هزینه‌ای حدود ۹۹ تا ۱۲۹ دلار می‌توانند یکی از آنها را داشته باشند.

احتمالا در سال‌های آتی شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر سرویس‌های هوشمند خانگی آمازون و ارتباط این سرویس‌ها با کسب و کار این شرکت خواهیم بود.

این شرکت پس از آنکه اولین دوربین ساخت خود را معرفی کرد، یک دوربین جدید با امکان دید در شب و پس از آن نیز یک زنگ‌ درب هوشمند معرفی کرد که درون آن یک دوربین تعبیه شده بود. در حال حاضر استارتاپ Blink مشغول کار روی یک سیستم امنیتی هوشمند برای کل منزل است.

شرکت آمازون به تازگی سرویس تحویل جدیدی راه اندازی کرده است که برای پیک‌ها این امکان را فراهم می‌کند که از طریق دوربین‌های امنیتی هوشمند متصل به اینترنت وقتی کاربران در خانه نیستند درب را باز کنند و بسته را داخل خانه قرار دهند. در همین راستا آمازون اخیرا دوربین‌های هوشمندی تولید کرده است و به نظر می‌رسد برای گسترش و توسعه این بخش استارتاپ Blink را خریداری کرده است.

    نظرات