ثبت نام هفتمین جشنواره ملی فاوا آغاز شد

ثبت نام هفتمین جشنواره ملی فاوا آغاز شد

امیرحسین دوایی (معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) اعلام کرد که فراخوان ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از تاریخ 11 آذر شروع شده است و تا تاریخ 30 آذر ادامه خواهد داشت.

به گزارش اکوسیستم، دوایی بیان کرد: محورهای هفتیمن جشنواره ملی فاوا را توسعه کسب و کارهای نوآورانه، صادرات محصولات دانش بنیان، پژوهش‌های مربوط به فناوری، استارتاپ برتر در بخش ICT و دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به این موضوه که فاوا، کسب و کار خلاقانه و تولید دانش بنیان، شعار دوره هفتم این جشنواره است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای ارتقای توان حوزه ICT کشور و با هدف به وجود آوردن شور و نشاط در این حوزه، هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری در اسفند ماه سال جاری و همزانان با سال روز تاسیس وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار خواهد کرد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن دعوت از تمامی فعالان حوزه ICT برای حضور موثر در این جشنواره، ادامه داد: با توجه به اینکه علاقمندان تا تاریخ 30 آذر ماه فرصت ثبت نام دارند، از اینرو از فعالان محترم درخواست می‌گردد هر چه زودتر نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و ارائه مستندات اقدام کنند.

علاقمندان جهت ثبت نام در هفتمین جشنواره ملی فاوا می‌توانند از طریق این لینک اقدام کنند.

    نظرات