دانلودهاي موبایلی Animal Crossing در عرض 6 روز به 15 میلیون رسید

دانلودهاي موبایلی Animal Crossing در عرض 6 روز به 15 میلیون رسید

گفته می شود بازی Animal Crossing توانسته است به موفقیت چشم گیری در میان بازی های موبایلی دست یابد. بر اساس گزارش های منتشر شده، کاربران فروشگاه  های اپلیکیشن اپ استور و گوگل پلی در عرض 6 روز، 15 میلیون بار این بازی را دانلود کرده اند.

به گزارش اکوسیستم، بازی Animal Crossing با تعداد 15 میلیون دانلود در عرض 6 روز توانسته است از رقبای خود مانند بازی Fire Emblem Heroes پیشی بگیرد. با این وجود این بازی همچنان از رقیب دیگر خود یعنی بازی Super Mario Run عقب است. بازی Supe Mario Run توانسته است رکورد بیشترین دانلود یعنی 32 میلیون دانلود را در عرض 6 روز بشکند.

Pocket Camp که یکی از جدید ترین نسخه های بازی Animal Crossing است از جمله بازی های معروفی است که از زمان پیدایش و طراحی بازی Animal Crossing بیشترین تعداد دانلود را در بین کاربران داشته است. در این بازی، کاربران می توانند کمپ های منحصر به فرد خود را طراحی کنند و در ادامه می توانند با سلیقه خود آن را مبلمان کنند.

از جمله قابلیت های این بازی، اجتماعی بودن آن است. در این بازی کاربران مختلف می توانند با یکدیگر رابطه دوستانه برقرار کنند و برای یکدیگر هدیه های بازی را ارسال نمایند. استفاده از برخی از قابلیت های این بازی پولی است و کاربر برای استفاده از آن باید آن قابلیت را خریداری کند.

اما شرکت Nintendo قصد دارد تا سال 2020 از طریق بازی معروف خود یعنی Super Mario Run به در آمد 65 میلیون دلار دست یابد. از سال 2016 تاکنون تعداد دانلود های این بازی به بیش از 200 میلیون دانلود رسیده است. هر چند از بین کاربران این بازی، تنها 4 درصد از آن ها اقدام به خریدن قابلیت های پولی این بازی کرده اند. بر اساس آخرین آمار این بازی در بین کاربران فروشگاه اپلیکیشن اپل استور در مقام 10 جدول قرار دارد اما در بین کاربران آمریکایی در رده 27 جدول است.

بازی Animal Crossing یکی دیگر از بازی های طراحی شده توسط شرکت Nintendo  است که قرار است به عنوان یکی از پر طرفدارترین بازی های موبایلی در بین کاربران شناخته شود.

    نظرات