افزایش 12 درصدی درآمد اپل به لطف محصولات جدید این کمپانی

افزایش 12 درصدی درآمد اپل به لطف محصولات جدید این کمپانی

اپل گزارش عملکرد سه ماه خود را به تازگی منتشر کرده است. بر اساس این گزارش، اپل در این مدت 46 میلیون و 700 هزار دستگاه آیفون فروخت و درآمد حاصل از این بخش به 28 میلیون و 850 هزار دلار رسیده است.

به گزارش اکوسیستم، بر اساس این گزارش، بالاخره بعد از مدت‌ها فروش آیپد اندکی رشد داشته است؛ فروش آیپد از 9 میلیون و 270 هزار دستگاه در مدت مشابه سال قبل به 10 میلیون و 300 هزار دستگاه رسیده است. شرکت اپل از بخش سرویس‌های خود شامل آیتونز، اپل پی و اپ استور) مبلغ 8 میلیارد و 500 میلیون دلار درآمد به دست آورده است.

نکته در خور توجه گزارش عملکرد سه ماه اپل، سود 10 میلیارد و 700 میلیون دلاری این شرکت از مجموع درآمد 52 میلیارد و 600 میلیون دلاری است که از حاشیه سود بالای اپل تحت مدیریت تیم کوک از محل فروش محصولات حکایت دارد.

این گزارش رشد شرکت اپل در تمام عرصه‌ها را نشان می‌دهد، به همین دلیل بعد از انتشار گزارش مذکور سهام این شرکت 5 درصد رشد داشت و به ارزش 174 دلار به ازای هر سهم رسید و باعث شد ارزش کل سهام اپل به حدود 900 میلیارد دلار برسد.

اگر این کمپانی بتواند روند رشد خود در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه دهد، احتمال دارد اپل در سال آینده میلادی لقب اولین شرکت یک تریلیون دلاری تاریخ را به خود اختصاص دهد.

    نظرات