همكاري گوگل با هكرها براي يافتن نواقص اپليكيشن های برتر

همكاري گوگل با هكرها براي يافتن نواقص اپليكيشن های برتر

شرکت گوگل اعلام کرد به هکرهایی که بتوانند مشکلات برترین برنامه‌های اندروید را بیابند، جایزه می‌دهد.

به گزارش اکوسیستم، احتمالا گوگل به این دلیل دست به این اقدام زده است که کیفیت اپلیکیشن‌های موجود در پلی استور (Play store) را افزایش دهد. پیش از این برنامه‌های گوگل برای پیدا کردن نواقص مربوط به وب‌سایت‌ها و سیستم عامل‌های خود این کمپانی ترتیب داده می‌شد، اما این برنامه به هکرهایی که نقص‌های اپلیکیشن‌های برتر سیستم عامل اندروید را بیابند جایزه خواهد داد.

هکرها برای دریافت جایزه خود باید یافته‌هایشان را مستقیما به توسعه‌دهندگان ارائه دهند و به آنها کمک کرده و با آنها همکاری کنند.

هکرها برای آنکه جایزه خود را دریافت کنند باید نواقصی را که پیدا کرده‌اند مستقیما به توسعه دهندگان ارائه دهند. در این برنامه هکرها نمی‌توانند هر برنامه‌ای که خواستند را بررسی کنند یا از برنامه اسپم که تعداد زیادی از آنها در play store وجود دارد، استفاده نمایند، آنها برای دریافت جایزه تنها باید به سراغ یافتن باگ‌های Dropbox، Duolingo Line، Snapchat، Tinder، Alibaba، Mail.ru و Headspace بروند.

گوگل تصمیم دارد که در آینده از توسعه دهندگان بیشتری دعوت نماید، ولی آنها باید تمایل به از بین بردن باگ‌های برنامه‌های خود داشته باشند.

    نظرات