برگزاری اولین رویداد ایدوکا در خرم آباد

برگزاری اولین رویداد ایدوکا در خرم آباد

بنیاد نخبگان استان لرستان اولین رویداد استارتاپی ایدوکا (استارتاپ گردشگری و کشاورزی) را در تاریخ 8 الی 10 آذر ماه سال جاری با رویکرد تقویت روحیه ایده پردازی، ترویج گفتمان کارآفرینی و جذب سرمایه گذار با اتکا بر توانمندی‌های بالقوه این استان در محل دانشگاه آزاد واحد خرم آباد برگزار خواهد کرد.

به گزارش اکوسیستم، حمزه امیری (رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان) در مورد ایدوکا بیان کرد: با در نظر گرفتن نیازسنجی جامعه و ضرورت حرکت به سمت گفتمان کارآفرینی در استان و با تاکید به استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه این استان، رویداد استارتاپی ایدوکا به همت این بنیاد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه‌های که نظام علم و فناوری کشور در حال حاضر دارد، به وجود آوردن انگیزه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی است، که یکی از اهداف رویداد ایدوکا نیز می‌باشد.

امیری خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که انجام شده است، قبل از برگزاری این رویداد دو برنامه پیش رویداد با موضوع گردشگری و کشاورزی در دو دانشگاه لرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار خواهد شد. رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان با اشاره به نقش پررنگ استانداری لرستان در همکاری و هماهنگی رویداد ایدوکا، تاکید کرد: دستگاه‌های علمی و فناورانه استان در برگزاری این رویداد همکاری لازم را دارند.

شایان ذکر است که نخستین رویداد استارتاپ گردشگری توسط بنیاد نخبگان استان لرستان و با همکاری ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و حمایت مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و ‌فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در رویداد ایدوکا می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

    نظرات