ده اپلیکیشن ضروری برای صاحبان کسب و کار و مدیران

ده اپلیکیشن ضروری برای صاحبان کسب و کار و مدیران

اداره کردن یک کسب و کار به هیچ وجه کار آسانی نیست. با این حال، به کمک فناوری این کار بسیار آسان تر شده است. امروزه اپلیکیشن هایی وجود دارند که می توانند مانند دستیاری توانا در اداره شرکت سازمانتان به شما کمک کنند.

اکوسیستم – امروزه اپلیکیشن های فراوانی وجود دارد که به صاحبان کسب و کار، مدیران و رهبران کمک می کند کار های خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. شما می توانید به کمک فناوری های عرضه شده در این اپلیکیشن ها، فرآیند های مختلف کسب و کارتان را ساده سازی کنید. از مدیریت کارمندان گرفته تا رزرو بلیط برای مسافرت و نظارت بر هزینه ها از جمله مواردی است که اپلیکیشن ها قادر به انجام آن هستند.

در اینجا قصد داریم ۱۰ عدد از بهترین اپلیکیشن هایی که هر مدیری برای اداره کسب و کار خود به آن نیاز دارد را معرفی نماییم.

FullContact

مدیریت شماره های مخاطبان مختلف، از جمله مشتریان، کارمندان و همکاران می تواند باعث آشفتگی شما شود. پس بهتر است به جای تکیه بر لیست مخاطبان ساده ای که روی گوشی یا لپ تاپ شما وجود دارد، از برنامه ای مثل FullContact استفاده کنید. این اپلیکیشن با طراحی بی نظیر خود مدیریت مخاطبان را برای شما آسان می کند. FullContact به سادگی با اضافه کردن اطلاعاتی مثل آدرس وب سایت شرکت یا صفحات فرد در شبکه های اجتماعی به شماره های مخاطبان، پروفایلی کامل از افراد و شرکت ها را در اختیار شما می گذارد. شما نه تنها می توانید همه مخاطبان را در لیست اصلی ببینید، بلکه می تواند آن ها را بر اساس موضوعات، پروژه ها و گروه های مختلف نیز دسته بندی کنید.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

Wire

امروزه با گسترش حملات هکری، ایمن سازی ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار است. اپلیکیشن Wire که به صورت End-to-End رمز نگاری شده است، به شما اجازه می دهد با افراد مورد نظر خود تماس بگیرید و یا به آن ها پیام، عکس، فیلم، GIF، موسیقی و… ارسال کنید.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

Pleo

برای سالم نگه داشتن سازمان تحت اداره خود، نظارت بر هزینه ها امری کاملا ضروری است. اگر چه مستند سازی رسید ها، پر کردن فرم های اداری و پرداخت حقوق کارمندان فرآیندی خسته کننده است، ولی Pleo می تواند همه این کار ها را برای شما انجام دهد. این اپلیکیشن می تواند گزارش هزینه ها را برای شما آماده کرده و راه هایی را برای کاهش مخارج شرکت به شما پیشنهاد دهد.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

Adobe Scan

فرآیند پیدا کردن یک اسکنر، اسکن کردن یک برگه و ایمیل کردن آن می تواند طولانی باشد. اما شما با استفاده از اپلیکیشن Adobe Scan می توانید به راحتی از چیز هایی مثل رسید ها، یادداشت ها، تصاویر، کارت ویزیت و… عکس گرفته و آن را به یک فایل PDF تبدیل کنید.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید و iOS در دسترس است.

CashNotify

برای این که شرکت خود را به خوبی اداره کنید، باید همواره به جریان نقدینگی آن توجه داشته باشید. اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید و از Stripe برای فروش یا پرداخت ها استفاده می کنید، می توانید از CashNotify هم بهره بگیرید. CashNotify اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند تمامی اکانت های Stripe افراد را تحت نظر گرفته و از آخرین تغییرات پولی انجام شده در حساب ها آگاه شوید.

این اپلیکیشن برای MacOS موجود است.

Appear

امروزه بسیاری از شرکت از کارمندان دورکاری استفاده می کنند که در نقاط مختلف جهان پراکنده شده اند. هر چند یک تیم پراکنده برای برخی از کسب و کار ها عالی است، ولی این امر چالش هایی مخصوص به خود دارد؛ یکی از بزرگترین چالش ها نیز برقراری ارتباطات است. اپلیکیشن Appear به تیم هایی با حداکثر ۱۲ عضو اجازه می دهد تا از طریق ویدیو کنفرانس با یکدیگر همکاری کرده و از نقاط مختلف جهان به صورت چهره به چهره ارتباط برقرار کنند.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

Law Documents

راه اندازی و اداره یک استارتاپ با پر کردن فرم های اداری و اسناد قانونی زیادی همراه است. پیدا کردن و پرکردن این فرم ها بسیار زمان بر است. اپلیکیشن Law Documents این کار ها را برای شما انجام داده و آرشیوی از اسناد قانونی و موافقت نامه ها را برای شما تهیه می کند.

این اپلیکیشن برای iOS موجود است.

Shift

خارج شدن از اکانت ایمیل و ورود به یک اکانت ایمیل دیگر و تکرار مداوم این فرآیند می تواند بسیار خسته کننده باشد. ولی راه بهتری برای جا به جا شدن بین اکانت های ایمیل نیز وجود دارد. اپلیکیشن Shift به کاربران جیمیل اجازه می دهد تا بدون خروج و ورود مداوم، بین اکانت های مختلف خود جا به جا شوند. این اپلیکیشن را می توان در سرویس های Gmail، Outlook و Office 365 مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، Shift می تواند جدیدترین وقایع رخ داده در اکانت ها را به صورت نوتیفیکشن به شما ارسال کند.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای ویندوز و MacOS در دسترس است.

TripIt

روزو کردن هتل و کنار آمدن با تاخیر پرواز ها در سفر، همواره می تواند اضطراب آور باشد. مسلما چیز دیگری که اصلا توان انجامش را ندارید، ایجاد یک برنامه سفر است، به خصوص اگر بخواهید با چند نفر از همکاران شرکت خود یک سفر تجاری داشته باشید. اپلیکیشن TripIt تمامی برنامه های سفر شما را ترکیب کرده و برنامه ای کامل و جامع در اختیارتان می گذارد. کافیست ایمیل های مربوط به مسافرت خود را به TripIt ارجاع دهید تا کارش را آغاز کند.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

KanbanFlow

نظارت بر حجم کارهای کارمندان برای مدیران و صاحبان شرکت ها کار دشواری است. اما با اپلیکیشن KanbanFlow می توانید وظایف افراد را مشخص، اسناد مرتبط را آپلود، ضوابط را تعیین و نمودار هایی تصویری از حجم کار کارمندان ایجاد کنید.

این اپلیکیشن رایگان بوده و برای اندروید، ویندوز، iOS و MacOS در دسترس است.

یک پیشنهاد برای شما:

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری با * مشخص شده است. *